ویژگی سایت موفق - طراحی سایت تاثیرگذار

Wiki Article



مهمترين مهارت هاي يک طراح وب چيست؟
با توجه به اهميت طراحي وب، مشخص مي شود که حرفه اي که آن را برنامه ريزي و اجرا مي کند، چگونه بايد مهارت هاي خاصي داشته باشد تا کيفيت را به کار خود بياورد. در غير اين صورت ممکن است کل پروژه با مشکل مواجه شود و نتواند به اهداف خود برسد. در زير مهمترين مهارت هاي نرم و سختي که يک طراح وب بايد داشته باشد آورده شده است.

ابزار طراحي وب
بسياري از کارهاي طراحي وب از طريق ابزارهاي ويژه اي انجام مي شود که وظايف را ساده و استاندارد مي کند . دانستن راه خود براي ارائه کيفيت و سرعت هنگام کار در اين زمينه ضروري است.

اولين گام شامل يادگيري اين است که شغل به چه چيزي نياز دارد تا بتوانيد ابزار مناسب را انتخاب کنيد. چندين جايگزين با قابليت‌هاي مختلف در دسترس هستند، از Photoshop گرفته تا Dreamweaver.

ابزارهاي تخصصي نيز وجود دارند که بر روي کارهاي خاص تمرکز مي کنند، مانند Sketch که بر عناصر رابط کاربري برداري تمرکز دارد و InVision که به شما کمک مي کند کار طراحي وب خود را به مشتري يا مافوق ارائه دهيد.

ممکن است زياد به نظر برسد، به خصوص اگر مبتدي هستيد، اما خبر خوب اين است که تمام دانش طراحي وب ممکن است از طريق يادگيري آنلاين به دست بيايد – تنها چيزي که نياز داريد يک لپ تاپ و تمايل به کسب مهارت هاي جديد است.

ارتباط
يک طراح وب اغلب در ارتباط نزديک با ساير متخصصان کار مي کند، بنابراين ارتباط خوب براي تکميل هر پروژه ضروري است. اين امر مستلزم درک صحيح معيارهاي آن و قابل درک شدن توسط ديگران است .

ارتباط خوب بودن در هر زمينه اي ارزشمند است. افرادي که در طراحي وب کار مي کنند مسئول ارائه بصري يک کسب و کار هستند، بنابراين آنها بايد بتوانند توضيح دهند که چگونه تصميمات آنها اهداف و ويژگي هاي پروژه را برآورده مي کند.

HTML/CSS
دانش برنامه نويسي براي کار در طراحي وب مورد نياز است. زبان‌هاي ضروري اصلي HTML و CSS هستند که هر کدام کار متفاوتي را انجام مي‌دهند.

HTML (زبان نشانه گذاري فرامتن) و CSS (برگ هاي سبک آبشاري) نحوه نمايش عناصر در صفحات وب را هماهنگ مي کنند. يک طراح وب ماهر مي تواند طراحي برنامه ريزي شده را با استفاده از برچسب ها و مقادير مناسب هنگام نوشتن در HTML و CSS به طور دقيق اعمال کند.

UX / UI
از آنجايي که طراحان وب با رابط ها کار مي کنند، بايد در UX/UI مهارت داشته باشند. عليرغم اينکه معمولاً در کنار هم استفاده مي شوند، آنها مفاهيم متفاوتي هستند.

طراحي UX شامل کارهاي مرتبط با تجربه کاربر است . اين بدان معني است که همه چيز را از نظر طراحي به هم متصل کنيد تا get more info مطمئن شويد که مخاطب هدف شما از هر چيزي که ايجاد مي کنيد، اعم از وب سايت، برنامه و غيره، راضي است.

طراحي UI به کار بر روي رابط هاي کاربر اشاره دارد . طراحان بايد در ايجاد ساختارهايي مهارت داشته باشند که به راحتي قابل درک باشد تا افراد بتوانند در هنگام استفاده از محصول يا خدمات شما به هر کاري که نياز دارند دست يابند.

بهينه سازي موتور جستجو (SEO)
طراحي وب خوب همچنين مي تواند اطمينان حاصل کند که محتوا به طور مناسب توسط موتورهاي جستجو نمايه شده است و ديد خوبي را براي کسب و کار خود فراهم مي کند. به همين دليل است که طراحان هنگام کار در اين زمينه بايد از سئو اطلاعات کافي داشته باشند.

به هر حال، بيشتر دارايي‌هاي يک وب‌سايت در رتبه‌بندي آن نقش دارند، که چيزي است که براي متن، تصاوير و کد اعمال مي‌شود. اين همچنين مستلزم دانش نحوه عملکرد سيستم هاي مديريت محتوا است و مي تواند بهينه شود.

مديريت زمان
يکي ديگر از مهارت هاي نرم که براي طراحي وب بسيار مهم است، مديريت زمان است. اين به معناي يافتن راه هايي براي دستيابي به اهداف خود در چارچوب مشخصات زماني است که تحت برنامه زمان بندي پروژه قرار داريد .

اين بسيار ارزشمند است، زيرا مي‌تواند براي يک کسب‌وکار بسيار مضر باشد که کارکنان آن زمان نامناسبي را براي انجام وظايف صرف کنند. هر مرحله نياز به ساعت هاي پيش بيني شده با در نظر گرفتن بودجه و مهلت دارد. بنابراين، طراحان وب بايد بتوانند در اطراف آن کار کنند.

اکنون که تعريف طراحي وب را مي دانيد ، آماده هستيد که اولويت مناسبي را براي پروژه هاي خود به آن بدهيد. هرگز فراموش نکنيد که اين جنبه از برند شما چقدر مهم است، با توجه به اينکه چگونه رويکرد صحيح در حضور ديجيتال مي تواند نتايج عالي را بدون توجه به اينکه کسب و کار شما در چه زمينه اي است، به همراه داشته باشد.

فقط آنچه را که در اينجا آموخته ايد در مورد اينکه ساخت يک استراتژي مناسب و کار با طراحان واجد شرايط چقدر ضروري است را به خاطر بسپاريد .

همانطور که در بالا مشاهده کرديد، يک وب سايت بهينه شده مي تواند تفاوت مثبتي در نتايج شما ايجاد کند. براي بهبود سايت خود و شناسايي فرصت ها براي پيشي گرفتن از رقبا، Stage Analyzer را بررسي کنيد .



طراحی سایت فروشگاهی

Report this wiki page